7 תשובות
בטח
כן תן לי פרח
לכי על זה
לגמרי
תנסי המורה תפחד ככה ותבין שהיא לא סבבה מכירה מלא מורות מעצבנות ברמה הזו
צריך לדעת להשתיק אותן כי הן מגזימות תמיד
לתבוע איפה? בבית משפט? מצאת לך. אבל אפשר לכתוב מכתב תלונה מפורט עם כל מה שקרה ולשלוח למשרד החינוך. לא יודע אם החכמולוגים שם יטפלו במכתב תלונה על המורה. אבל אם במשך הזמן ישלחו מכתבי תלונה נוספים עליה, זה יכול לעורר שאלות ויבדקו את הסיפור עם המורה הזו.
באותו הנושא: