9 תשובות
ללכת לישון בשעה שקבעת ולקום עם שעון מעורר למרות שחופש ולא לישון צהריים
אה בטעות חשבתי זאת שאלה אחרת חח סליחה
נסי לייצר שגרה קבועה להיכנס למיטה ולקום באותה שעה, גם אם את לא נרדמת מיד. תתרחקי ממסכים לפני השינה, תקחי רגע לעצמך מקלחת חמה, מוזיקה רגועה, נשימות. אל תתני לעצמך לישון בצהריים כדי לא להרוס את הלילה. כן, זה מאתגר, אבל את כבר עושה את הדבר הכי חשוב לא מוותרת לעצמך. ואם תוכלי שווה לבדוק עם הקופה על טיפול מקצועי, אפילו לבד. מגיע לך לישון באמת
שואל השאלה:
באלגן חם?
אנונימית
הטיפ הכי גדול שלי זה לתרגל מיינדפולנס. תחשבי אך ורק על הנשימות. זה קשה בהתחלה אבל זה הדבר הכי טוב שעשיתי לאינסומניה שלי, גורם לי להירדם תוך כמה דקות כי המוח שלי לא עסוק בלחשוב מיליון מחשבות. תמצאי מדריך באינטרנט או תשמעי ביוטיוב אחד שמיועד לשינה.
מפסיקים להיות בבלאגן חם
אנונימי
איזה באסה
היי,

יכולה לשמוע כמה תסכול בתיאור שלך... להתמודד עם קשיי שינה לאורך תקופה כה ארוכה יכול להיות מתיש ומוטרד, במיוחד כשנדמה שאין מספיק תמיכה מהסביבה. ייתכן שאת חשה בודדה בהתמודדות הזו, כשהניסיונות לקבל עזרה נתקלים בתגובות
שלא תמיד מבטאות הבנה למה שאת עוברת.

קשיי שינה יכולים להשפיע על כל תחומי החיים - על מצב הרוח, על היכולת להתרכז, ועל האנרגיה הכללית. אולי חופשה יכולה להיות הזדמנות להתמקד בטיפול בנושא. ישנן גישות שונות להתמודדות עם קשיי שינה, וכל אדם מגיב באופן שונה לשיטות שונות. מה שעובד עבור אחד לא בהכרח יעבוד עבור אחר.

אולי כדאי לשקול לשתף מישהו שאת סומכת עליו... שיתוף של מה שאת חווה יכול לעיתים להקל על הנטל הרגשי. לפעמים כשמשתפים אדם נוסף, מוצאים דרכים להתמודד עם המצב שלא חשבנו עליהן קודם.

אני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, ומזמינה אותך לבוא לצ'אט שלנו, לכתוב עוד, לשתף ולחלוק... המספר הוא 055-9571399. אפשר ליצור קשר גם בלינק שצירפתי.

שלך,
מתנדבת סה"ר.