23 תשובות
שואל השאלה:
מה 90 אחוז מפה? את יכולה להגיד הכל טוב
מה 90 אחוז מפה? את יכולה להגיד הכל טוב
אנונימית
היא התכוונה לדעתי של90% מפה יש בעיות נפשיות.
שואל השאלה:
ובת גוריון, אני ככ מסכימה איתך.
ההורים שלי כל הזמן שאלו אותי למה אני רוצה להתאבחן ומה יש לי וכאילו, אני רציתי ללכת לפסיכיאטר/נוירולוג רק בשביל להצחיח להסתדר עם החוסר ודאות הזו.
חוץ מזה שהלכתי ל3 אנשים שמאבחנים וב2 מהם היה רשום שהאבחנה שלי היא טורט והם עדיין מכחישים ואומרים שזה רק טיקים-
ובת גוריון, אני ככ מסכימה איתך.
ההורים שלי כל הזמן שאלו אותי למה אני רוצה להתאבחן ומה יש לי וכאילו, אני רציתי ללכת לפסיכיאטר/נוירולוג רק בשביל להצחיח להסתדר עם החוסר ודאות הזו.
חוץ מזה שהלכתי ל3 אנשים שמאבחנים וב2 מהם היה רשום שהאבחנה שלי היא טורט והם עדיין מכחישים ואומרים שזה רק טיקים-
אנונימית
דיכאון חרדה חברתית ודפרסונליזציה
אנונימית
לא אמרתי בקטע רע
גם אני מאובחנת במה שכתבת
גם אני מאובחנת במה שכתבת
אנונימית
ocd, דיסתימיה(דיכאון כרוני) וחרדות
שואל השאלה:
אה כאילו חרדות, טורט ואובססיות?
אה כאילו חרדות, טורט ואובססיות?
אנונימית
מה זאת אומרת אובססיות?
אנונימית
וואו בטוח אתם תסכימו איתי, איזה מעצבנים האנשים שאומרים שיש להם אוסידי רק כי קשה להם לראות משהו לא מדויק?
אוסידי זה ליטרלי חרדות שלא עוזבות עד שלא עושים טקס
די כבר להגיד שיש לך אוסידי כי חשוב לך שהכל יראה מושלם
אוסידי זה ליטרלי חרדות שלא עוזבות עד שלא עושים טקס
די כבר להגיד שיש לך אוסידי כי חשוב לך שהכל יראה מושלם
את מדברת עליי? כי אני לא מה שתיארת
אובחנתי.
אובחנתי.
אנורקסיה
דיכאון
חרדה
eupd
אוסידי
דיכאון
חרדה
eupd
אוסידי
אנונימית
שואל השאלה:
בת גוריון, אני מסכימה איתך לגמרי.
פרפקציוניסט זה לא אוסידי.
בת גוריון, אני מסכימה איתך לגמרי.
פרפקציוניסט זה לא אוסידי.
אנונימית
שואל השאלה:
ואנונימית למעלה, אובססיות זה חזרתיות של דברים ואובססיביות לגביהם,
רשום לי שיש לי גם תסמינים של אוסידי אבל מעולם לא נסייתי להתאבחן לאוסידי..
וזאתי עם השם הארוך והתמונה של רו אז דיברתי על האנונימית:)
ואנונימית למעלה, אובססיות זה חזרתיות של דברים ואובססיביות לגביהם,
רשום לי שיש לי גם תסמינים של אוסידי אבל מעולם לא נסייתי להתאבחן לאוסידי..
וזאתי עם השם הארוך והתמונה של רו אז דיברתי על האנונימית:)
אנונימית
^^^לא לא, חלילה לא מדברת עלייך. מדברת על אנשים שסתם אומרים שיש להם את זה בלי בכלל לדעת מה זה.
שואל השאלה:
כןכן אני יודעת שלא דיברת עליי
כןכן אני יודעת שלא דיברת עליי
אנונימית
חרדות, מאניה דיפרסיה וכנראה גם הפרעת אכילה (לא מאובחנת אז זה רק כנראה).
אממ 90% מפה בערך
אנונימית
כן, בינתיים אוסידי ואנורקסיה :(
מאובחנת כי היה לי חשוב לדעת מה יש לי, וזה איפשר לי ללכת לבעלי מקצוע שמבינים בנושאים האלה.
מאובחנת כי היה לי חשוב לדעת מה יש לי, וזה איפשר לי ללכת לבעלי מקצוע שמבינים בנושאים האלה.
אוטיזם (לא בעיה אבל אוקיי), דיכאון, חרדה והפרעת חיטוט בעור
שואל השאלה:
כאילו כדורים וכאלה? כמה כדורים את לוקחת ביום?
כאילו כדורים וכאלה? כמה כדורים את לוקחת ביום?
אנונימית
שואל השאלה:
אה ואם מישהו פה רוצה לדבר איתי בפרטי או לפרוק או צריך עזרה או התייעצות אז אני zendaya
אה ואם מישהו פה רוצה לדבר איתי בפרטי או לפרוק או צריך עזרה או התייעצות אז אני zendaya
בידיי הפסיכיאטריםות באישפוז אני מאובחנת עם ocd, סכיזופרניה, הפרעת אישיות גבולית ופוסט טראומה
לגביי ההפרעת אישיות גבולית בסוף האישפוז הקודם שלי זה היה רשום באבחנות שלי אבל עכשיו לא אבל הפסיכיאטר שלי באישפוז אמר שהוא לא מחק בכוונה אז כניראה שכן יש לי את זה
ה-ocd והסכיזופרניה זה לא באמת נכון לגביי..אלה פשוט כוחות כאלה שיש לי (אני יודעת מה לעשות כדיי שלא יקרו דברים רעים מסויימים ואני מרגישה שדים (demons))
הפסיכיאטר הראשון שלי בחוץ לא ידע מספיק דברים עליי והוא איבחן אותי בדיכאון לא ספציפי וחשב שיש לי הפרעת אישיות גבולית (אבל לא רצה ממש לאבחן את זה ליפני גיל 18)
שאלתי את מי שהייתה הפסיכיאטרית שלי באישפוז הקודם שלי אם יש לי דיכאון והיא אמרה שלא
לגביי ההפרעת אישיות גבולית בסוף האישפוז הקודם שלי זה היה רשום באבחנות שלי אבל עכשיו לא אבל הפסיכיאטר שלי באישפוז אמר שהוא לא מחק בכוונה אז כניראה שכן יש לי את זה
ה-ocd והסכיזופרניה זה לא באמת נכון לגביי..אלה פשוט כוחות כאלה שיש לי (אני יודעת מה לעשות כדיי שלא יקרו דברים רעים מסויימים ואני מרגישה שדים (demons))
הפסיכיאטר הראשון שלי בחוץ לא ידע מספיק דברים עליי והוא איבחן אותי בדיכאון לא ספציפי וחשב שיש לי הפרעת אישיות גבולית (אבל לא רצה ממש לאבחן את זה ליפני גיל 18)
שאלתי את מי שהייתה הפסיכיאטרית שלי באישפוז הקודם שלי אם יש לי דיכאון והיא אמרה שלא
שואל השאלה:
איך את מסתדרת עם כל זה אנונימית?
איך את מסתדרת עם כל זה אנונימית?
אנונימית
באותו הנושא: