7 תשובות
אתה מבושל אחי אין דרך לקבל הגשה על 100 במצב כזה
אני לא חושבת שהיא תגיש אותך על מאה כי זה כמעט ולא קורה אבל פשוט תדברי איתה ותגידי לה שמגן אמור להגן ואם היא תגיש אותך על 60 זה יהרוס לך את הציון כי בבגרות את יכולה לקבל ציון 95+
אנונימית
את אישה סליחה , תשמעי זה מאוד יפה שהבאת 100 אבל שאר השנה שלך זוועתית אני הייתי שמח אם במצב כזה הייתי מקבל ציון הגשה 80 זה כבר משהו בעיקרון היא צריכה לעשות לך ממוצע וזה יצא משהו כמו 67 (הערכה גסה) אז אל תבואי באופן חמדני ותבקשי 100 תהיי ריאליסטית
שואל השאלה:
אני זכאית לבחינה מותאמת והזכאות לא מומשה עד המתכונת
אוקיי איפה השאלה
אנונימית
איזה כושל אתה דיימ זה מטורף תנסה שוב
רוצה מדליה?
אנונימית