8 תשובות
לא יודעת לגבי כעס אבל עבר המון זמן מאז ששמעתי שיר כזה ירוד אינטלקטואלית אם בכלל
אבל השיר הזה הוא לא אחד מהם כדי להצליח לדרדר דבר כזה ליטרלי צריך להוסיף בו מסרים נאציים או משהו
תרבות הווק הורסת כל דבר טוב.
אנונימית
אז את בעצם חושבת שבלי קיום תרבות הווק השיר הזה היה טוב?
כי הוורס של סטילה מתקבל כסקסיסטי ואנשים לא יכולים לקחת סתלבט עם תרבות הווק שלהם
שיר דפוק אני אוהבת את אודיה
פייר אבל כאילו התכוונתי שהשיר הזה פשוט זבל טהור פחות אכפת לי מהמסרים ואין לי יותר מדי ציפיות למסרים אינטיליגנטיים מנס וסטילה ואודיה
באמת אם את שמה את המסר והמשמעות בצד את חושבת שזו נחשבת מוזיקה טובה? זה טראשי רצח
נטולת חלומות- אני חושבת שהשיר טוב כבר עכשיו, אבל טעם במוזיקה זה דבר אינדיבידואלי אני בטוחה שאת יודעת אז אין טעם בשאלה הזאתי. וכן- אני מאמינה שבלי תרבות הווק אנשים לא היו מתחרפנים מהשיר הזה עד כדי כך, עובדה שהנה את- אומרת שהדבר היחיד שיותר גרוע מוורס סקסיסטי זה נאציזם.