12 תשובות
באמת שכן פעם ראשונה ששמעתי את שני השירים צחקתי בקול
היא אחת הראפריות הקייפופ הטובות והצפיות זה פשוט בגלל הפאן בייס שלה
אנונימית
כן השיר באמת לא וואו
הוא בסדר אבל יש טובים יותר

בכל מקרה מי שאוהב שיהנה
1 היא חמודה ברמות
2 היא שרה יפה
3 השיר ממש קליט
4 הקליפ ממש מושקע
5 יש סיבה לזה שמלא אוהבים אותו ולא סתם
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית רק בלינק חושבות שהיא הראפרית הכי טובה בקייפופ...
ומה קשור חמודה? דיברתי על השיר עצמו
הרבה התאכזבו אבל בגלל שזאת ליסה(ושוב לא יודעת מה כולם מתלהבים ממנה) אז יש לו כמות צפיות כזאת
אנונימית
את שאלת למה כולם מתלהבים ממנה.. אמרתי שהיא חמודה..
בקשר לשיר אמרתי, היא שרה יפה והשיר ממש קליט לדעתי
מה כואב לאנשים בזה שהיא מצליחה?
כן אני בלינק.. חוץ מזה, מתי אמרתי שהיא הראפרית הכי טובה?
אנונימית
לא כואב לי בכלל
מפרגנת לכל אחד שמצליח
שואל השאלה:
בקשר לראפרית הכי טובה פניתי לאנונימית מעלייך
ולא כואב לי שהיא מצליחה
סתם יש טובים וטובות ממנה(וגם חמודות ממנה) שלא מקבלות את כמות ההערכה שהיא מקבלת
אנונימית
לא כואב לי שהיא מצליחה, זה פשוט שאין לה שום כישרון פנומנלי בשירה והראפ שלה.. נא
אני לא מבינה למה אומרים שהיא אכזבה רואים שיש מאחורי הקליפ והשיר מלא עבודה קשה זה כל כך עצוב שככה מזלזלים
דולה בילס דולה בילס לא גורם לי להתייחס ברצינות אני מצטערת
כל השיר הוא על זה שיש לה מלא כסף והיא אפילו לא כתבה את השיר בעצמה, בטח שלא חשבה על הקונספט או היה לה חלק בבחירת הסט של הצילומים של הקליפ ההוא אז אני לא רואה למה מצידה זו עבודה קשה
ליסה מדהימה
היא שרה מהממם
הקליפ מאוד מושקע
ויש לו 90 מליון צפיות כי ליטרלי הפאנדום מסטרים אותן בלי הפסקה בכל מקום שיש בלינק יהיה לפחות מישהו אחד או שתיים שיגיד להסטרים את השירים בלי הפסקה