4 תשובות
בגרות יא סיימתי 96
cobe סיימתי 100
ומודול e עוד אין לי
(חמש יחל)
אין לי עדיין את של יב אבל בבגרות של יא 5 יחל קיבלתי 100 עם ציון הגשה 100
עוד לא סיימתי הכל אבל מהבגרויות שיש לי כרגע, 93 ל5 יחל
5 יח"ל 88 סופי