7 תשובות
לא את לא היחידה
יש לזה טעם מוזר ולא אכיל
אנונימי
אני דווקא מחבב, תלוי מי עושה ואיך
אנונימי
שואל השאלה:
i found my people.
i found my people.
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת זה יבש ברמות ולא לעיס ומר ואחרי זה יש לי טעם של קיא בפה
לא יודעת זה יבש ברמות ולא לעיס ומר ואחרי זה יש לי טעם של קיא בפה
אנונימית
אין מגעיל כמו כבד
אני גם שונא
באותו הנושא: