5 תשובות
לא
אנונימי
לא חושבת שזה מגעיל אבל אממ כן פחות נמשכת לשפם בר מצווה
לא
גם אני
בבית שחי אני לא ההי יודעת מה דעתי אבל השפם הזה דוחה
שפם לא אוהבת בכלל
בית שחי אין לי ככ דעה
לא אכפת לי עם ולא אכפת לי בלי
לא כזה משנה