4 תשובות
לא תמיד
לא תמיד אבל מקווה בשבילך שכן
לא בהכרח אבל יותר קל לאנשים לומר כן מאשר לא.
אז אם הם באמת יחזרו אלייך תוך חצי שעה זה יותר חיובי מאשר שלילי
אז אם הם באמת יחזרו אלייך תוך חצי שעה זה יותר חיובי מאשר שלילי
שואל השאלה:
נראה לי שלא עברתי לא התקשרו עדיין
נראה לי שלא עברתי לא התקשרו עדיין
אנונימית
באותו הנושא: