4 תשובות
אוטיסטים הם בני אדם בדיוק כמוך, יש נחמדים יותר ויש פחות
משתנה מאחד לאחד
לא יודעת אני לא מכירה את כולם אבל כאלה שאני מכירה נחמדים
יש כאלה ויש כאלה