8 תשובות
נחמד פלוס
איזה מקסיםם
שואל השאלה:
תודה חמודים
אנונימית
אה וואו ציור יפה אבל בגלל שאני לא כל כך אוהב אנימה אז 6/10 אבל ציור ממש יפה
מגניב
זה יפה!!
9 נראלי
נראה טוב בהתחשב שציירת את זה בגיל ל12-13 :) עבודה טובה
דיי תחזירי את זה באלי לראות ואי אפשר לגשת לתמונה
באותו הנושא: