6 תשובות
היסוקה עם השיער למטה>>
בפרוטוקול אם באמת ניסית לצייר את היסוקה יצא לך ממש סבבה אבל הייתי ממליצה לנסות לדייק יותר בהצללות ולהשקיע בשיער יותר אהל העינים ואוו חברה יצאו נדירות ומשדרות לי היסוקה ואו ואו ואו
אני לא בטוחה אם הוא שמח או עצוב חחח
עריכה: או שהוא עצבני בכלל
עריכה: או שהוא עצבני בכלל
הפרצוף צריך טיפה עבודה
הייתי אומר 7 או 8 בגלל שיש קצת בעיות עם הפרצוף
הגוף טוב, את צריכה לעבוד על האוזניים והפנים
באותו הנושא: