9 תשובות
מה אתה רוצה לדעת?
זה כיף הייתי בזה
יש לך שאלות ספציפיות?
שואל השאלה:
^^היית בזה? אם כן אתה יכול להסביר קצת על המסלולים?
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן, אתה יכול להסביר לי קצת על המסלולים?
אנונימי
אקדמיה בתיכון זה שם כללי להמרה של בגרויות בקורסים אקדמאיים. אבל תוכניות זה תלוי איפה אתה לומד, באיזה אוניברסיטה, ובאיזה מסלול/סוג תואר
וגם המטרה שלך צריכה להיות לצבור נקודות לתואר, האקדמיה בתיכון זה פשוט פלוס שאתה יכול להמיר את הבגרויות אבל תאמין לי שאם יש לך את הקורסים שצריך בשביל להמיר בגרות אחת אם לא יותר, אתה יכול בכיף לקבל 100 בבגרות גם בלי להתאמץ.. לקבל 80 בקורסים שצריך בשביל ההמרה כדי שתקבל 100 בבגרות עצמה עם אקדמיה בתיכון זה קשה בכמה וכמה רמות מלקבל 100 בבגרות, רק אומרת..
באיזה כיתה אתה? אני אנסה לכוון אותך
שואל השאלה:
^אני כיתה ח
אנונימי
אהה אז יש לך זמן הכול טוב, יש כמה אופציות, אני אישית ביב ואני לומדת דרך הטכניון, התחלתי בכיתה י, אני חושבת שאפשר להתחיל בסוף ט אבל זה לא כ"כ סביר להתחיל בחטיבה כי צריך ידע קודם אבל טכנית אפשר. אני עברתי בחינת סיווג במתמטיקה שזה היה חומר של הבגרות 2 החלקים, למדתי לבד ותמיד היה לי קל במתמטיקה אחרת זה קשה מאוד ללמוד לבד בכמה חודשים את רוב החומר לבגרות, צריך לקבל לפחות 80 אבל זו בחינה יותר מעמיקה מבחינת חשיבה מהבגרות, וגם אין שם הורדת חומר כמו שברוב הבגרויות 70% מהחומר בסוף בבחינה ויודעים מראש שיורד. אבל אם זה. מעניין אותך ואתה מוכן להשקיע זה אפשרי בהחלט, אתה יכול לגשת בסוף כיתה ט לבחינה הזאת, יש כמה מועדים ונרשמים מראש
יש גם תוכניות של האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת ת"א, זה מאוד תלוי מה אתה רוצה ללמוד מבחינת איפה הכי כדאי לעשות את התוכנית אבל תואר הנדסי הכי ברמה בטכניון, אבל אפשר להתחיל באוניברסיטה הפתוחה ועם ציונים מספיק טובים לעבור לטכניון ולהמיר את הקורסים שעשית בחלק מהקורסים שצריך לתואר מקביל בטכניון או באוניברסיטה אחרת
בטכניון ספציפיץ יש 2 תוכניות: מתיכון לטכניון ושילוב תלמידי תיכון בטכניון. אני בשילוב כי יש שם יותר גמישות מבחינת הקורסים שאפשר לקחת כל סמסטר, בתיכון לטכניון זה מאוד מובנה לוקחים קורסים מסוימים לפי רשימה ולא את כולם הייתי צריכה בשביל התואר שאני עושה ובחרתי לעשות את שילוב כדי שתהיה לי בחירה, בעצם לומדים כסטודנטים רגילים, כל המבחנים, השיעורים, הציונים הכול רגיל אין הנחות, וגם כמובן צוברים נקודות זכות, אפשר להשלים הייתי אומרת חצי תואר בזמן של מכיתה י לכיתה יב כי זה תואר של 4 שנים אבל אם זה תואר של 3 שנים אפשר אפילו לסיים עם לוקחים עוד 2 סמסטרים בסיום יב