7 תשובות
את דיי בהפרעות אכילה
וזה לא לגיטימי
שואל השאלה:
^אני יודעת שאני בהפרעות אכילה ולכן התחלתי לאכול.
ומה זאת אומרת לא לגיטימי. מה לעשות?
אנונימית
להתחיל לאכול נורמלי ןבריא
שואל השאלה:
^אני כבר שבוע וחצי אוכלת כמה נורמלי שאני מצליחה
אנונימית
^כנראה הכמה שאת מצליחה זה לא מספיק לך
אז כדאי לך לשים לב לזה יותר או לאכול דברים גם עם יותר קלוריות
שואל השאלה:
^אני אנסה
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא מרעיבה את עצמי. פעם הייתי עושה את זה ופשוט עכשיו סף הרעב שלי הוא נמוך יותר. אני מנסה לפעמים לאכול יותר ופשוט אני מרגישה שאני עומדת להקיא את זה אז אני לא אוכלת. אבל אני ינסה תזונאית
אנונימית