11 תשובות
כי רוב הדור שלנו דפוק?
הייתי אומר שככה חינכו אותם אבל זה לא נכון
משהו בדור הזה פשוט דפוק מה לעשות
שואל השאלה:
זה עצוב
אנונימית
כי פעם לא היה נהוג להתגרש
שואל השאלה:
שורש לא הכללתי כפרה אמרתי כמעט
אנונימית
שמעי יש ויש, גם פעם היה ככה וגם עכשיו
אבל יש גם אנשים טובים
דור חרא
כי זו הנאה מהירה
כמו הטיקטוק הזה שאתם תקועים בתוכו
כנראה מדברת על בני נוער בעיקר, זה משתנה אחרי ואני לא בטוח שזה עניין דורי לגמרי.
כל דור אומרים את זה נו דיי אני שונאת את השאלות האלה שאנשים חושבים שבימי הביניים היה יותר טוב יאלה לא להמציא