9 תשובות
לפי דעתי רק לירי פרח דפוקה
כן
אידיוט תפוז
אני לירי פרח וזה לא נעים לי^^^
יש חלק ויש חלק
כן. מככ הרבה סיבות שפשוט אין לי כוח לפרט עליהן בשלוש לפנות בוקר.
חד משמעית כן
תלוי איפה. בארצות הברית הוא הכי דפוק. פה הוא יחסית נורמלי
אנונימי
מה נאמר. אחרית הימים כבר אמרו על ימי הגאולה, והיית משוגע ממראה עיניך
אנונימי