9 תשובות
לפי דעתי רק לירי פרח דפוקה
כן
אידיוט תפוז
אידיוט תפוז
אני לירי פרח וזה לא נעים לי^^^
יש חלק ויש חלק
כן. מככ הרבה סיבות שפשוט אין לי כוח לפרט עליהן בשלוש לפנות בוקר.
לא
חד משמעית כן
קישורים מצורפים:
תלוי איפה. בארצות הברית הוא הכי דפוק. פה הוא יחסית נורמלי
אנונימי
מה נאמר. אחרית הימים כבר אמרו על ימי הגאולה, והיית משוגע ממראה עיניך
אנונימי
באותו הנושא: