6 תשובות
כי זה קשה לרוב אבל חשוב לשמור על איזון בכל הגוף
שואל השאלה:
שום דבר לא קשה. קשה אם לא עושים
שום דבר לא קשה. קשה אם לא עושים
אנונימית
נכון
כי רואים יותר את החלק העליון
נכון חחח
אנונימית
בנות מאמנות רק תחת
באותו הנושא: