4 תשובות
זה יותר פורמלי יותר רשמי .
למשל במקום להגיד גיליתי ש.. צריך להגיד נמצא ש... התברר ש...
זה יותר רשמי
כאילו מה זה ידוע אם אמרו לך את זה את אמורה לדעת אם לא אמרו אז איך תדעי את זה
בדרך כלל המורים אומרים את זה
גם בכתיבה ממזגת