5 תשובות
אני לא אוהבת גם לכתוב ככה
ולקרוא באמת מעצבן
אין לי בעיה לקרוא ספרים כאלה
ואני מעדיפה לכתוב בגוף שלישי
רוב הספרים שקראתי זה גוף שלישי, אבל גם גוף ראשון לא מפריע לי.
זה קרינג'י כשזה גוף ראשון בספרות נוער, אבל זה לא מרגיש כל כך מוזר בספרים בוגרים.
למה זה קרינג'י בספרות נוער?
אני שונאת גוף שלישי. אני אוהבת רק כשזה גוף ראשון ואני יכולה להתחבר לדמות