5 תשובות
אכסניה זה בית הארחה כזה לא מושקע כמו בית מלון נגיד אין שם בריכה וזה
^^ זה לא נכון יש אכסניות מעולות ונקיות
אכסניה זה רמה פחות מבית מלון, לפעמים זה ברמת הגימור בחדרים, השירות, המחירים שזולים יותר וכו.
הכי משמעותי זה שבאכסניה לפעמים ישנים עם אנשים זרים בחדר ושהשירותים ומקלחת נמצאים בחלל משותף במסדרון ולא לכולם יש בחדר
הכי משמעותי זה שבאכסניה לפעמים ישנים עם אנשים זרים בחדר ושהשירותים ומקלחת נמצאים בחלל משותף במסדרון ולא לכולם יש בחדר
הרמה של כך מקום לפי דעתי
אכסניה זה לרוב רמה פחות מבית מלון, לאכסניה באים בעיקר לאירוח של שינה ולינה במקום ופחות משים דגש לדברים האחרים
בבית מלון יש דגש ומשקיעים בכל דבר- אוכל, איכות החדרים
בבית מלון יש דגש ומשקיעים בכל דבר- אוכל, איכות החדרים
באותו הנושא: