3 תשובות
שאכסניה מזכיר יותר פנימיה
אכסניה זה יותר מקום פשוט ורמה נמוכה יותר ללון בו
מלון זה יותר ברמה בעיקרון
מלון זה יותר ברמה בעיקרון
מלון זה עם חדרים מושקעים ודברים מושקעים בכללי
ואכסניה פחות
ואכסניה פחות
באותו הנושא: