3 תשובות
שאכסניה מזכיר יותר פנימיה
אכסניה זה יותר מקום פשוט ורמה נמוכה יותר ללון בו
מלון זה יותר ברמה בעיקרון
מלון זה עם חדרים מושקעים ודברים מושקעים בכללי
ואכסניה פחות