מי שהתגייס אחרי אוגוסט 24 שיכנס (בנות שחתמו דין אישה כדין גבר ובנים)
אז ככה, באתר צהל כתוב לי באזור האישי שאני משתחררת אחרי שנתיים וחצי של שירות (אני בתפקיד שחותמים בו דין אישה כדין גבר) וגם אצל הבנים שאיתי כתוב בפזם שלהם באתר צהל לפי שירות של שנתיים וחצי ולא שנתיים שמונה (זה לא תפקיד מיוחד עם שירות קצר זה סתם תפקיד רגיל). יש איזה קיצור שירות שאני לא מודעת אליו? כי מדברים על להעלות לשלוש שנים לא לקצר... עכשיו ראיתי כתבות שמיולי 24 זה קוצר אבל מוזר כי לא מדברים על זה וגם מלחמה...