2 תשובות
שואל השאלה:
לא זה כאילו תפקיד רגיל של שנתיים שמונה אבל באתר באיזור האישי בפזמ כתוב בכמות ימים שנשאר לי לשירות כאילו אני משרתת שנתיים וחצי גם ראיתי איזו כתבה: https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/15999498
שאומרת שיש קיצור אבל זה לא הגיוני כי מדברים על הארכה כי מלחמה סתם מוזר
אין קיצור אבל מה שאת מתארת הגיוני
את אומרת שלתפקיד הזה רשום באתר שזה שנתיים וחצי לגברים
ונשים שהולכות לתפקיד הזה משרתות כמו גברים כלומר שנתיים וחצי
אז מה הבעיה
אנונימית