5 תשובות
לא
לא זה 10 אגורות..
אבל תחשבו כמה כסף הם עושים על האנשים ככה, זאת נוכלות לדעתי
אני אומר בואי נצא בתביעה ייצוגית
לא זה עשר אגורות
אחד את ממש דומה לאמנון {קופה ראשית}
שנית מה פתאום זה עשר אגורות