חיכיתי בתור מעל שעה כי היו סך הכל 2 קופות ושתיהן מיועדות לנכים. כל שאר הקופות הן שירות עצמי עם המכשיר הזה ואף פעם לא השתמשתי בו אני פעם ראשונה בסופר הזה.. כבר הייתי מיואשת כי כל רגע נכנסו אנשים עם תו נכה ועגלות עמוסות.. באיזשהו שלב התחלתי להרגיש סחרחורת ושאני חייבת לעוף משם אז כשהגיע התור שלי העמסתי את הדברים ופתאום הגיע בן אדם קשיש עם זקן לבן ארוך וביקש להיות לפני. אני בן אדם שתמיד מכבד אנשים מבוגרים וראיתי שהוא בקושי עומד אבל משהו בי אמר לי תסיימי כבר עם הקניות האלה כי עוד עיכוב אחד אני מאבדת את זה.. התנצלתי ואמרתי לו שאני מעל שעה עומדת ואני כבר חייבת ללכת. הבן אדם התיישב ולא אמר מילה ובדיעבר הבנתי שהיה לו תו נכה. הייתי מסוחררת ברמה שברכב פתחתי עוגיות שקניתי רק שאני לא אתעלף או משהו אבל משום מה יש לי עד עכשיו מועקה שלא הדרתי פני זקן ואפילו ירדו לי כמה דמעות עכשיו.. איך אני יכולה לכפר על זה? אני לא מכירה את האיש ואין לי איך להתנצל אוף היו לו עיניים כל כך טובות והוא לא התווכח אפילו רק חיפש איפה לשבת אני כועסת על עצמי ברמות