17 תשובות
ואוו
כך הכבוד לך
(אימוגי כפיים)
כך הכבוד לך
(אימוגי כפיים)
שואל השאלה:
תודהה!!
תודהה!!
וואוו כל הכבוד!! אני ממש ממש גאה בך
אלופהה כל הכבודד
גאה בך בטירוף
אנונימית
וואוו
אנונימית
תותחית
כל הכבוד
המשיכי כך רק הצלחות בחיים
המשיכי כך רק הצלחות בחיים
שואל השאלה:
^^אה תשבע
כתבתי שלוש יחל כי אני גאה בעצמי למרות הקשיים ולמרות שאני בשלוש
זה למה ציינתי את זה
^^אה תשבע
כתבתי שלוש יחל כי אני גאה בעצמי למרות הקשיים ולמרות שאני בשלוש
זה למה ציינתי את זה
וואי מטורפת
למה כתוב "ואני שלולש יחל" כאילו זה ? ברצינות זה קיטנה
אנונימי
למה כתוב "ואני שלולש יחל" כאילו זה 5 ? ברצינות זה קיטנה
כל הכבודד לך את אלופהה
גאה בךך
גאה בךך
^^^יש כאלה שגם ב3 יחל בקושי מוצאים 50 מה זה משנה בכמה יחידות היא
אנונימית
כל הכבוד אלופהה
אנונימית
השינוי בין היחידות מהווה שינוי בקושי. אם את ברמת הקושי הנמוכה ביותר ואת כותבת "למרות" כאילו יש איזה קושי מסויים זה אומר שאת לא משקיעה מספיק.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב המורה
טוב המורה
באותו הנושא: