16 תשובות
איפור עלול לגרום לבנות להרגיש חוסר ביטחון בעצמן ואני אסביר...
בואי ניקח את הפילטרים בטיקטוק או באנסטגרם שגרמו לבנות להרגיש חסרות ביטחון בלעדיהן (יש על זה מספיק כתבות כדי שלא אאלץ לפרט).
אותו הדבר לגבי איפור, את מתחילה לאהוב את עצמך איתו יותר מדי... ואז עלול להתפתח מצב שאת שונאת את עצמי בלעדיו...
אתן דוגמא פחות טובה אבל מבהירה נקודה יותר טןב שאם היית קרחת מסרטן מאז ומעולם והייתה לך פאה יפיפה, שגרמה לך להרגיש ביטחון שאת איתה... את תתחילי לשנוא את עצמך בלעדיה...
אני לא חושבת שצריך לאסור על איפור... אבל אני מבינה מאיפה זה נובע... בנוסף יש אנשים שלא יכולים להרשות לעצמן איפור
ככה זה בבתי ספר יסודיים..
לא מופרך מידי זה בסך הכל לא מועדון.
גם בצבא לא ייתנו לך להתאפר יותר מידי, אגב, אם את עושה איפור טבעי כפי שמותר בהמון מקומות עבודה ש"אוסרים" על איפור (פשוט כדי לשמור על מקצועיות) לא אמורה להיות עם זה שום בעיה. בדגש על טבעי
שואל השאלה:
לא הבנתי?
וממתי זה בכלל מעניין אותם
שואל השאלה:
צבא אני מבינה אבל מה הבעיה בזה אני לא מצליחה להבין
כיאלו למה כל כך אכפת להם
שואל השאלה:
ולא שאלתי על יסודי חמוד
כןן אצלנו שמעתי את המורות אומרות שהן לא מסכימות לנו יותר לבוא עם איפור אבל אנחנו לא מתייחסות אליהם
לשמור על מקצועיות ואחידות
שואל השאלה:
לראשונה
מה זה קשור לבית ספר בדיוק?
שואל השאלה:
מקצועיות? אחותי זה בית ספר תאמיני לי הבנתי ספר בישראל זה הדבר האחרון שמקצועי
אני יודעת וחצי נשמה .
אני עזבתי את בתי הספר הרגילים
זה גן חיות מה שהולך שם
אבל הם משחקים אותה יעני
כי המטרה של בית ספר היא לגרום לכם לא לשנוא את עצמכם ללא איפור... לא להיות מכורים לזה... זה גם מוציא את הבית ספר קצת יותר טוב מהצד.
נב גמרתי לנסח את התשובה הראשונה רצוי לראות
כי זה בית ספר
בשביל מה צריך להתאפר לבית ספר
זה מטומטם אבל תכלס אם תתאפרי עדין אך אחד לא יעיר לך ולא ישימו לב נראה לי בעיקר מתכוונים לאיפור מוגזם וצבעוני וכו' (שזה גם טיפשי בעיניי לאסור על זה)
אנונימית
אצלנו בבית ספר החליטו שפתאום הכל אסור, בשנה שעברה הודיעו שמי שלא ילבש מדי בית ספר יחזור הביתה באותו יום, עזבו את זה זה רגיל אסור ללבוש קצר וגם החליטו שיציבו שומר בכניסה