3 תשובות
וואי איזה מעצבן זה
שואל השאלה:
שאני לא יהיה בת 15 וחצי ובשביל לעשות תיאוריה חייב 15 וחצי.
ואם לא יתנו לי לעשות בבית ספר אז אני אאלץ לעשות תאוריה בחוץ רק עם 4 טעויות.
ובבית ספר מרשים 6 טעויות אז זה יותר קל
אנונימית
מה ברור שאפשר