3 תשובות
וואי איזה מעצבן זה
שואל השאלה:
שאני לא יהיה בת 15 וחצי ובשביל לעשות תיאוריה חייב 15 וחצי.
ואם לא יתנו לי לעשות בבית ספר אז אני אאלץ לעשות תאוריה בחוץ רק עם 4 טעויות.
ובבית ספר מרשים 6 טעויות אז זה יותר קל
שאני לא יהיה בת 15 וחצי ובשביל לעשות תיאוריה חייב 15 וחצי.
ואם לא יתנו לי לעשות בבית ספר אז אני אאלץ לעשות תאוריה בחוץ רק עם 4 טעויות.
ובבית ספר מרשים 6 טעויות אז זה יותר קל
אנונימית
מה ברור שאפשר
באותו הנושא: