5 תשובות
שואל השאלה:
די^
שואל השאלה:
אם עשינו לפני עשרים דקות מבחן ועברתי אז הכל טוב לא? בזה של תלמידים
את מבושלת
סתם ממש בקטנה
תעשי דרך אפליקצית תלמידים כמה שאת יכולה תראי שאת עוברת כמה פעמים ברצף חוץ מזה אין לך יותר מידי מה להילחץ מהבית ספר הכי קל לעבור
אנונימית
לא אמור להיות קשה במיוחד, ממליצה בינתיים
להמשיך לתרגל . חוץ מזה, במידה ולא תעברי תמיד אפשר לעשות שוב שוב אז אין מה להילחץ