5 תשובות
אני לא כזה אהבתי אבל הוא די טוב אז זה עניין של דעה
זה ספר בין המשעממים אבל נסיך אכזר זה טוב רצח אני יודעת שזה לא קשור אבל זה טוב
אני קראתי אותו אהבתי ממש אבל היה לי יותר מידי חורים ובאמצע השני כבר לא יכולתי להמשיך [אולי אחזור מתישהו]
Op0
כןן ממליצה רצחח
חוויה ממש ממליצה לך