6 תשובות
עוד לא קראתי, אבל רוצה לקרוא אותו ושמעתי המון המלצות עליו. מקווה לא להתאכזב
זה נחמד+.. כל הסדרה 4 כוכבים כזה (מתוך 5). הספר הראשון (הנסיך האכזר) לא משהו, השני (המלך המרושע) קצת יותר טוב והשלישי (המלכה העליונה) הכי יפה לדעתי! השלישי נדיררר!!! באופן כללי אני דווקא כן ממליצה על הסדרה הזאת, במיוחד אם את אוהבת את הנושא
הרבה לא אהבו את הסדרה הזאת, ניחוש שלי למה זה בגלל שהם בקשיבו לאנשים אחרים שאמרו להם שזה רומן משונאים לאוהבים. זה לא. ממש לא. בקושי 10% מהספר זה רומנטיקה. ברור שכן רואים בספר כמה הם שונאים את אחד את השני ומרגישים את כל המתח, אבל רומנטיקה? בקושי תמצאי שם. או בגלל שהם פשוט לא אהבו את סוג הספר, את הזאנר שלו.
אני ממש אהבתי את הסדרה!
לספר הראשון נתתי 4 כוכבים כל השאר 5
אני ממש ממש ממש ממשש ממליצה לך לקרוא את הסדרה אם את אוהבת פנטזיה!!
אם לא ידעתם יש גם ספר שקשור לסדרה וקוראים לו how the king of elfhame learned to hate stories
הספר לא מתורגם. והסופרת הודיעה שבקרוב יצא עוד שני ספרים על אחיה של ג'וד אואק(לא יודעת אם רשמתי נכון את השם שלו).
אני ממש אהבתי
וואי כן ממש יפה הסדרה
אני פחות התחברתי אבל יש מלא שממש אהבו