4 תשובות
הכל בסדר
לא אכלת כל כך הרבה זה יחסית בסדר תמשיכי שבוע הבא
לא נורא, תמשיכי שוב מכאן :)
הכל טוב תמיד אפשר להתחיל מחדש
באותו הנושא: