8 תשובות
שואל השאלה:
אני בן 14.5
אנונימי
למה לא?
מה הקשר המשקל והגובה שלך לאם בנות יצאו איתך אם זה מה שהתכוונת זה תקין
שואל השאלה:
כי אני קצת מלא
אנונימי
זה לא נחשב מלא
אם ישלך פנים יפות אז כן
אחי, פשוט שתוק.
אתה גם בן 14 אז תרגיע.
אנונימי
אתה בן 14 וחצי אבל נדבר שיגיע לך 15 בקיצור למה אתה ממהר? ועוד אתה אומר שאתה מלא בעין שלך אתה אומר לנו שאתה חושב שאתה מלא ואתה רוצה בחורה רזה ויפה אתה יודע העולם לא ורוד ואם כן היית על סמים בקיצור תחפש דוגמניות שירצו לא אומרת שאין כן אבל פשוט הן תפוסות כבר רוב הסיכויים ועוד משהו ששחתי להוסיף 62 זה לא מלא