13 תשובות
כן
ממוצע אני חושבת
זה דווקא משקל עודף אבל בקטנה..
המשקל הרצוי שתהיה בו זה 67-90 קילו.
^מה זה החירטוט הזה? זה לא משקל עודף ולא נעליים
נראלי זה כזה ממוצע.
תבדוק במחשבון bmi.
אבל זה תלוי גם אם אתה מתאמן או לא. כי זה קשור גם מי שמתאמן הוא יותר שוקל אז הבנת נו אני לא יודעת להסביר יאללה
שומע אל תדבר על דברים שאתה לא מבין בהם^^^ אם הוא יהיה במשקל 60 זה תת תזונה
זה משקל ממוצע אבל אף אחד לא יכול להגיד אם אתה רזה או מלא או שרירי לפי הנתונים האלו , תסתכל במראה ותגיד לנו
תבדקו במחשבון bmi הוא בעודף משקל
^^^^זה לא אני אמרתי, זה סך הכל מסקנה של מדד שמודד את מסת הגוף ונותן מן ביטוי כזה ל"השמנה" או "רזון"..

אבל אני אציין שזה עדיין לא הכי מדוייק כי זה מודד רק את המין, משקל, גובה, וגיל.
ולא עוד פרמטרים שנותנים מסקנות יותר מדוייקות לגבי הגוף
מתי תבינו ש bmi לא מדד טוב לדעת האם המשקל תקין או לא
יש שרירים, יש שומן יש עוד הרבה דברים שה bmi לא יכול לחשב ואז הוא נותן תוצאה שגויה
^^שוב פעם אני אומר, שזה עודף משקל לא כזה קיצוני, כולה באיזה 7 קילו מסכנים, לא נורא בכלל להישאר ככה.
^^נו זה מה שאמרתי תסתכל למעלה
לשואל השאלה,
בעקרון אתה במשקל עודף, אבל זה לא נורא בכלל, זה רק 7 קילו.
אבל בסופו של דבר, הbmi לא מחייב לקבוע אם אתה בהכרח "שמן" או "רזה", יכול להיות גם בחור שבנוי טוב וענק וחטוב שפשוט שוקל המון בגלל מסת השרירים והbmi בכל זאת יגיד לו שהוא משקל עודף למרות שהוא בריא וחטוב, כי שוב, המדד הזה נותן יחס *רק* למשקל, גובה, גיל, ומין, אבל לא מתייחס לעוד המון המון פרמטרים, כמו שרירים, דם, עצמות, עור ואיברים פנימיים.
ככה שבכללי מסת הגוף הרזה לא באה לידי ביטוי במדד bmi.