9 תשובות
הכל טוב לא קרה כלום 545 קלוריות לא הרגו בנתיים אף אחד
כבר אכלת, אין מה לעשות עם זה חח
שואל השאלה:
אבל זה בנוסף לעוד דברים שאכלתי היום
שניצל עם אפונה וגזר
וצנים אחד עם חמאה וריבה
זה יוצא מעל אלף קלוריות!!!
אנונימי
אז למה אכלת אם לא רצית...
סליחה על הבוטות
שואל השאלה:
חחח היה לי חשק אבל עכשיו יש לי ייסורי מצפון
אנונימי
אם אכלת את זה לפני דקה וזה *כלכך* דחוף לך אתה יכול להקיא
צריך להנות בחיים
חלק מההנאה בחיים זה גם לאכול חפיסת שוקולד שלמה
תהנה מזה
אוי ואבוי מעל אלף קלוריות!!
חאלס:)
הכל טוב ואפילו נשארו לל עוד קלוריות לאכול
בקטנה פעם בכמה זמן אפשר הכל אין מה להרגיש רע