9 תשובות
לא גרוע ממש עם אוכלים לפעמים שוקולד מקקאו זה גם בריא ללב
גרוע. לא בריא בשיט...
לא טוב
אבל מה שקרה קרה
אבל מה שקרה קרה
גרוע.
לא בריא לא לגוף, לא לשיניים,
עושה חצוקנים,
ומשמין.
לא בריא לא לגוף, לא לשיניים,
עושה חצוקנים,
ומשמין.
אם זה על בסיס קבוע אז די גרוע אבל אם לא ואם זה היה חטא חד פעמי אז בסדר זה קורה
אנונימית
חד פעמי לא נורא,
להבא תקבלי שליטה עצמית יותר
להבא תקבלי שליטה עצמית יותר
לא כזה גרוע
לא גרוע
לא טוב בכלל אבל תמשיכי לאכול רגיל ויהיה בסדר
אנונימית
באותו הנושא: