64 תשובות
מי שלא משתין הרבה זמן משתין הרבה זמן
אם שיער היה חשוב הוא לא היה גדל בחור תחת ~סבא שלי ז"ל~
מי שצודקת לא טועה
.trust is a dangerous game
וישמע יתרו כהן מדין חתן משה.

(מה זה באמת משפט חכם מהתנ"ך ואני לא דתי)
אַל תִּתְּנוּ לְרַעַשׁ שֶׁל דֵּעוֹת שֶׁל אַחְרִים לִמְנֹעַ מֵהַקּוֹל הַפְּנִימִי שֶׁלָּכֶם לְהִשָּׁמַע
סטיב ג'ובס
אל תאכלי מהגבינה את תצטערי על זה
אנונימית
כשאתה מבולבל זרת אל על
כשהחיים נותנים לך לימונים תצבע אותם בכתום ותמכור במחיר כפול
אתה רוצה להכין חביתה, אתה צריך לשבור כמה ציפורים שהם על העץ, שהדגים בים, כל יום יש עוד אבוקדו
אם יש בך עצב, גלגל לך קצת עשב
אם לא הצלחת במשהו זה לא אומר שנכשלת זה אומר שמצאת דרך לא לעשות אותו
למעשים רעים יש השלכות

אה נזכרתי בניסוח

על טעויות משלמים
"שערבי ואתה חברים.... אחד מהם בוגד"
אם אתה מרגיש שאתה מאבד הכל
תזכור שעצים מאבדים את העלים שלהם כל שנה
והם עדיין עומדים חזקים
בלי פחד אומץ היה מת משעמום

וואי יש עוד טונות של משפטים אבל דווקא עכשיו אני לא זוכרת כלום ;_;
על התורה נאמר הפוך בה והפוך בה דכולא בה, שזה אומר תהפוך בה ותהפוך בה שהכל נמצא בה
אתה יודע שסיימת ספר טוב כשאתה מסיים את הפרק האחרון ומרגיש כאילו איבדת חבר
תלך בדרך הגזרים ולא המלפפונים
כָּל אַהֲבָה שֶׁהִיא תְלוּיָה בְדָבָר, בָּטֵל דָּבָר בְּטֵלָה אַהֲבָה, וְשֶׁאֵינָהּ תְּלוּיָה בְדָבָר, אֵינָהּ בְּטֵלָה לְעוֹלָם;

יש גם את זה שנזכרתי, אחד המשפטים היפים והחכמים שאהבתי
"לפני שאתה פותח במלחמה חשוב שתדע על מה אתה נלחם

בשביל מה צריך פה אם יש עיניים שאומרות הכל

הרבה יותר מזל משכל

חבר יש רק בארתור, וגם הוא כלב

האור בקצה המנהרה יכולה להיות הרכבת שבאה לדרוס אותך

אני בסדר, זה העולם שדפוק

חוסר שלמות הוא יופי

זמנים קשים בונים אנשים חזקים זמנים טובים בונים אנשים חלשים

תהלכו בעולם כמו מלך, או תהלכו בעולם כמו מישהו שלא אכפת לו מהמלך

"החיים חזקים מהכל. כל עוד אדם חי, תמיד יש כוחות. רק לא לאבד תקווה. שום דבר לא אינסופי. גם הרע יגמר"

בסוף כולם מתים."

~רוני~
מי שלא נכשל לעולם לא ניסה דבר חדש

הדבר הכי חשוב הוא לא להפסיק לשאול שאלות
תעשה חיים בחיים , כי מהחיים בחיים לא תצא בחיים :)
אין על בורא עולם, בעולם
והוא כל העולם
לכל דבר יש סוף טוב ועם עדיין לא טוב סימן שזה לא הסוף
שואל השאלה:
מאיפה השגת את זה.^^^^^^ ~selro~
אנונימית
אתה מנגב פעמיים כדאי להבין שאתה צריך לנגב פעם שלישית אבל אתה מנגב פעם שלישית כדאי להבין שהייתה צריך לנגב רק פעמיים
"במלחמה אין מנצחים"
אנונימית
מי שחושב מעט טועה הרבה
את לא יכולה לשנות את האנשים סביבך את יכולה לשנות את האנשים סביבך
כשאנחנו מחבבים מישהו זה בזכות כשאנחנו אוהבים מישהו זה למרות
צריך לשחרר את האדם שאנחנו אוהבים כדי למצוא את האדם שאוהב אותנו
אם אתה אוהב שני אנשים תבחר בבן אדם השני כי אם היית אוהב באמת את הראשון לא היית מתאהב בשני
כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים
אי אפשר להוסיף ימים לחיים שלנו אבל אפשר להוסיף לימים שלנו חיים
הגיהינום הוא הזולת
אנונימי
המון פיתה? אבל לא יותר מדי
יש חלוקי המבטיה בשין?
"לעתים קרובות שנאה רבה מייצגת אהבה גדולה שעבר זמנה."

אל תהיה תלוי באף אחד בעולם הזה, אפילו הצל שלך עוזב אותך כשאתה בחשיכה.

"שנים של אהבה נמחקו על ידי שנאה של רגע אחד בלבד."

"לא יאומן כמה מהר אנשים משתנים..
פעם אתה כל העולם בשבילם,
ולמחרת אין לך שום משמעות עבורם."

כשאתה בן-אדם טוב,אתה לא מאבד אנשים,
אנשים מאבדים אותך.

אל תהיה שמח מדי,
כאשר אנשים אומרים שהם אוהבים אותך..
ודואגים לך..
השאלה האמיתית היא,עד מתי..
בגלל שבדיוק כמו בעונות (סתיו,אביב,קיץ וחורף)
דברים משתנים..."

"התנצלות?התקבלה,
אמון?נאבד."

"לעולם אל תשכח את מה שהם אמרו לך שהם היו עצבניים,
בגלל שבזמן הזה האמת שלהם יצאה החוצה"

"אלו שפגועים הכי הרבה,
הם אלה שמחייכים הכי הרבה"

"דאגה לא תעלים את הבעיות של המחר, היא תיקח את השלווה של היום"

"בשלב מסוים אתה צריך להבין..
שיש אנשים שנועדו להישאר בלב שלך,
אבל לא בחיים שלך.
וזה בסדר.."

אל תשנא את עצמך,יש מספיק אנשים שעושים את זה במקומך"

"אח שלי סיפר לי בדיחה,
ואני בכיתי מצחוק,
הוא חזר על אותה בדיחה שוב,
ואני צחקתי,אבל הפעם לא כזה חזק,
הוא המשיך לחזור על אותה הבדיחה ואני הפסקתי לצחוק.
הוא שאל-אם את לא יכולה להמשיך לצחוק מאותה הבדיחה,למה את ממשיכה לבכות מאנשים שפגעו בך?"

לפעמים החיים הם כמו מנהרה חשוכה,אתה לא תמיד יכול לראות את האור שבקצה המנהרה,אבל רק אם תמשיך להתקדם,אתה תגיע למקום הרבה יותר טוב"

"זה נחמד להיות חשוב,אבל חשוב יותר להיות נחמד"

"לפעמים ה' הורס לנו את התוכניות,כשהוא רואה שהתוכניות שלנו יהרסו אותנו"

"חברים אמיתיים הם כמו יהלומים- יקרים ונדירים,
חברים מזויפים הם כמו עלי סתיו-הם בכל מקום."

"ההבדל בין בית הספר לחיים, הוא שבבית הספר,מלמדים אותך שיעור ואז מגישים אותך למבחן,
ובחיים,אתה מקבל מבחן שמלמד אותך שיעור."

"אם תרצו,אין.
זו אגדה."

בובספוג פעם אמר....:"מה אם אני אשבור את האמון שלך יום אחד?"
פטריק ענה:לסמוך עליך זו החלטה שלי,
להוכיח לי שטעיתי,זו ההחלטה שלך".

"כשאתה מקבל את מה שאתה רוצה-זה כנראה הכיוון של אלוהים.
כשאתה לא מקבל את מה שאתה רוצה-זה כנראה ההגנה של אלוהים"

"לפעמים אנחנו סולחים למישהו רק כי אנחנו לא רוצים לאבד אותו,
למרות שהסליחה שלנו לא מגיעה לו"

"כשאמון נפגע,לסליחה אין משמעות.
תזהר על מי אתה סומך,
גם מלח וסוכר נראים אותו הדבר."

"הם לא בצל,הם לא אמורים לגרום לכם לבכות"

"אתה אף פעם לא יודע מה יש לך ביד, עד שהוא חסר לך,
נייר טואלט זה דוגמה טובה"


"הרבה אנשים חולפים בחיינו,
חלקם הופכים לזכרונות,
אבל כמה מהם הופכים לחלק מאיתנו"

"יש אנשים שיפגעו בך,
והתנהגו כאילו פגעת בהם"

"אהבה זה כמו אוטובוס,אם תפספסי אותו תמיד יגיע עוד אוטובוס שתוכלי לעלות עליו".

"עדיף להיות לבד מאשר עם אנשים שאתה לא שייך אליהם,אותה ההרגשה של בדידות".

"עדיף להיות לבד מאשר עם אנשים שאתם מרגישים איתם ככה".

"בין בני זוג לאוטובוס,אין הבדל, אחד הלך-יבוא אחד אחר".

עדיף לוותר על כמה אנשים בדרך במקום לוותר על הדרך בגלל כמה אנשים.

"זה מתנה להיות אתה"

"סליחה" בלי שינוי,זו מניפולציה.

"לפעמים,
אנשים שאתם מוכנים לחטוף עבורם כדור,
הם אלה שילחצו על ההדק"

אף פעם אל תפסיקו להיות אנשים טובים בגלל אנשים רעים.

מי שמרכל איתך היום,ירכל עליך מחר.

לעולם אל תתבלבל בין אנשים שתמיד יהיו בסביבה שלך לבין אנשים שתמיד היו שם בשבילך.

רק לאנשים מעטים בחיים שלך אכפת ממה שעובר עליך.
השאר?פשוט סקרנים.

"יש לי הרגשה שאני צריכה לנקות את הבית..
אז אני אשכב לנוח ואחכה שההרגשה הזאת תעבור.."

החיים הם חגיגה,
נא להתלבש בהתאם"

אם זה עוד כואב לך,
סימן שעדיין אכפת לך."

"החיים לא בזבל,
יש זבל שצריך לזרוק מהחיים"

"לעולם אל תתבלבל בין אנשים שתמיד יהיו בסביבה שלך לבין אנשים שתמיד יהיו שם בשבילך"

יש אנשים שיגידו לך,
"אני לא כועס/ת עליך",
זה כמו שרופא שיניים יגיד
"אל תדאג זה לא יכאב"

"לעולם אל תאבד את עצמך עבור מישהו שלא היה לו אכפת לאבד אותך"

"איך אפשר לשכוח מישהו שרק נתן לך לזכור"

"לעיתים,הלב זקוק לקצת יותר זמן כדי לקבל את מה שהראש כבר יודע"

"שתיקה, יכולה להיות מלאת מילים"

"מילים יפות הן לא תמיד נכונות, ומילים נכונות לא תמיד יפות."

"הטעות הכי גדולה שלי היא שאני לא לומדת מהטעות הקודמת שלי.."

"טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות".

לעולם אל תהרסו את ההווה שלכם,
בשביל עבר , שאין לו עתיד."

אפילו כשהאהבה הופכת לשנאה,
עדיין יש לך כל אותם רגשות ישנים כלפי האדם הזה.
אי אפשר לעולם באמת להתנער ולשחרר ממנו.

"יום יבוא,ואתה תסתכל לאחור על מה שקרה,
והוא יראה לך כמו כתם קטן מהעבר."

אנשים נכנסים לחיים שלנו ויוצאים מהם,
לזמן מסוים,הם כל העולם שלנו.
עד שיום אחד,הם כבר לא.
אי אפשר לדעת כמה זמן הם יהיו איתנו.

אפילו שהיא לא שינתה את העולם,
היא שינתה את העולם שלי.

"וישנם רגעים,
שאת יודעת בהם שלדבר הבא שתעשי תהיה השפעה.
שהחיים שלך יכולים ללכת לכיוון אחד או אחר,
שלכל אחד מהם תהיה תוצאה שונה."


ויש לי עוד מלא,
אני ממש אוהבת משפטי חוכמה:)
מי עושה מינוסים לכולם
אנונימית
אל תספרו אליכם כי בריב חירש שומע עיוור רואה ואילם מדבר
"בנה את השלום שלך עם החתיכות השבורות שלך"
"אל תשחקי תופסת עם מי שמשחק איתך מחבואים".
זה גם בביו שלי חחח
"you have to look within yourself to save yourself from your other self. only then will your true self reveal itself."
משפט מחכים מאוד
אם אתה חושב שעובר עליך יום גרוע מאוד חכה למחר הוא יכול להיות יותר גרוע
"תהיה האדם שאתה רוצה להכיר."
זה משפט פשוט אומנם אבל יש בו המון חוכמה וחומר למחשבה ומעשה.
"הזמן הוא יחסי"

לא יודע אם זה המשפט הכי חכם ששמעתי, אבל מישהו מאוד מאוד חכם אמר אותו אז כן (אין לי משפט בראש)
אנונימי
יגעת ומצאת תאמין
אנונימית
מנה חמה שלוש דקות בישול שלוש שעות שלשול
במשולש ישר זווית ניצב אחד בריבוע ועוד ניצב השני בריבוע שווה ליתר בריבוע
פעם הדשא של השכן היה יותר ירוק, עכשיו שלי
כי רצחתי אל השכן
"לא נכשלתי רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא עובד" (תומס אדיסון)
בכל אחד יש משהו שאין בכל אחד
הוא לא ישן הרבה הוא ישן לאט
אין דבר כזה חברים לכל החיים
אנונימית
^^^^ קולק?
אנונימי
כנסו לביו שלי ותיראו מישפט חכם
חיים רק פעם אחת, אבל אם עושים את זה נכון פעם אחת זה מספיק
זה באנגלית אבל כן
if friends were money, i would rather have 4 quarters than 100 pennies
"כאשר מיצית את כל האפשרויות, זכור זאת: עדיין ישנן עוד."
אנחנו מעריכים דברים רק אחרי שאנחנו מאבדים אותם
כשנגיע לגשר
נקפוץ ממנו
המחיר של הסיכון קטן יותר מהחרטה שלא לקחת אותו
פיפי אנד קקה אין פיפי קקה לנד.
נגע לליבי עד מאוד.

החיים הם לא סרגנה לא הכל חלק
יש לי שלושה:
1. "עדיף לחרבן בבוקר מאשר להתאפק כל היום"
2."עדיף להוציא מלהכניס"(שרק)
3.זה מאחד המשחקים האהובים עלי אבל מתורגם נורא. "כשהחיים נותנים לך לימונים, אל תכין לימונדה! תגרמו לחיים לקחת את הלימונים בחזרה! תתעצבן! אני לא רוצה את הלימונים הארורים שלך! מה אני אמור לעשות עם אלה? דרשו לראות את המנהל של החיים!"
מה שיבוא יבוא. וכשיבוא, לא תהיה ברירה אלה להתמודד איתו
אנונימית
אל תאכל את הפרה אולי היא אחותך
אין דבר מחר נקנה עוד אבוקדו
לא לכל מי שיש אייפון הוא גיי,
אבל כל מי שגיי יש לו אייפון
אנונימית