7 תשובות
שואל השאלה:
ועד עכשיי הייתי חולה אז זה יהיה גם מוצדק
ללכת
אז לא נוראבכלל, אני הייתי הולכת כי יש לך מבחן.
עדיף שתלכי, כי זה שיעור לפני מבחן, בהצלחה במבחן!!
שואל השאלה:
תודה בסוף הלכתי!
שואל השאלה:
אבל זה רק שעתיים.. ואחרי זה הביתה..
כדאי ללכת.