11 תשובות
היא שאלה אם זה הגיוני שהיא מקנאה או שהיא סתם יוצאת ילדותית
ככה נראה לי לפחות ^
גשר זה יפה מה יש לך
אם היא מקנאה אז זה הגיוני
כי עובדה שהיא מקנאה

כל דבר שכבר נעשה
זה הגיוני
בטח שזה הגיוני כנראה המקרה שלך יותר קשה.
כמה זמן את עם גשר וכמה היא?
וגם יש דרך די קלה לדעת אם המקרה שלך קשה יותר- אם היה לך מכשירים חוץ מגשר סימן שהמקרה שלך יותר מסובך.
אנונימית
אם זה משהו שקרה אז זה מציאות
לא צריך הגיון
אם זה קרה אז זה הגיוניי

תפסיקו להשתמש במילה "הגיוני"
שנה וחצי זה לא נחשב הרבה, אבל 8 חודשים זה נחשב ממש קצת. מה היה לך שנחשב קשה?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי גם בעיות מנשך גם סגירת רווחים וגם ישור די מאסיבי
כן הגיוני
אני לא אוהבת גשר גם
כל אחד בזמן שלו
הכל טוב גם לי זה קרה
שואל השאלה:
היא עם הגשר שמונ. חודש ואני שנה וחצי ואני מקרה יותר קשה ממנה
אז בטח את צריכה כמה זמן עם גומיות לסדר הכל. בסדר זה בקטנה ולא ארוך מדי
אנונימית