התחברות
הרשמה
הגיוני שאני וחבר שלי רבנו כי הוא יצא למסיבה וירד לי ממש אחרי זה ממנו ?
18 בדצמבר 2023, 00:36
התאהבות
קראש
הידלקות
פרידות
5 תשובות
כן
e
emily.kiz
כן
s
shi.
כן
C
ChocoChan
לדעתי לא
pink
כן חבר שלי יודע שלא סובלת והוא גם לא אז זה מתאים
S
Some Day
באותו הנושא:
חברה הכי טובה שלי רבה איתי בגלל שאני תומכת בפלסטינים זה ניראה לכם הגיוני?
זה הגיוני שלא אכפת לי שאני וחבר שלי רבים כל עוד אנחנו מאוהבים?
אני וחבר שלי רבנו כי הלכתי למסיבה בלי לומר לו והוא הרביץ לי, מה אני עושה???
הגיוני שאני נראת הרבה הרבה הרבה יותר רזה בשורטים ובגינסים ארוכים סקיני ממש מלאה?
זה הגיוני שהייתה לי חברה שרבה איתי בגלל שאני בלונדינית עם עיניים כחולות?
זה נשמע הגיוני שחבר שלי רוצה לצאת למסיבה עם חברים שלו שאנחנו חוגגים שנה ביחד?
הגיוני שיש לי חבר טוב מאוד כבר 3 שנים ואף פעם לא רבנו ברצינות?
זה נראלכם הגיוני שחברה של אבא שלי מקנאה שאני איתו הרבה ושונאת אותי על זה?
אני וחבר שלי כבר שלושה חודשים ביחד ולא רבנו בכלל גם לא ריבים קטנים זה הגיוני?
הגיוני שאני בת 24 וכרגע מעניין אותי מסיבות ולא מעניין אחותי חבר רציני ?
הגיוני לבקש מחבר שלי שהולך למסיבה בלעדיי לא לשתות יותר מדי ולשתות קצת?