6 תשובות
כן זה מוזר למלצר עם חצאית
עדיף לבוא עם מכנס ארוך
עדיף לבוא עם מכנס ארוך
לא מוזר
אני הייתי הולכת עם חצאית
לא מוזר
לא זה לא מוזר הכל טוב הייתי מלצרית ותמיד היו בנות שמילצרו עם חצאית
אם את דתייה, אין סיבה שבגלל שזה "מוזר" את תוותרי על העקרונות שלך.
להפך, אין עם זה שום בעייה וזה לגמרי נורמלי, ולדעתי זה גם מאוד מוערך.
להפך, אין עם זה שום בעייה וזה לגמרי נורמלי, ולדעתי זה גם מאוד מוערך.
באותו הנושא: