9 תשובות
לא, אסור לו.
ממליץ להודיע למנהל עבודה שלו על זה.
ברור שלא
אסור להם לא חייב
אבל יש מקומות שרושמים בתפריט שתשלום על טיפ חובה אם היה רשום חייב
עזבי תסיפור קנית אבטיח ב45 ?? רבתי עם המוכר כי הוא רצה 15 שקל על אבטיח אני מת
אנונימי
שואל השאלה:
גיימס בונד למה? רמזתי במלא צורות שאני לא מעוניינת לתת טיפ ושמעו את זה בטון שלי והוא פשוט עמד שם וממש דחק בנו לשלם לו
אנונימית
וואי זה חוצפה באמת, זה נוראי בעיניי שהם דורשים טיפ
כאילו מי ישמע איזה שירות הוא נתן
שואל השאלה:
לאנונימי
שמע אני מסכימה איתך לגמריי שכמעט חמישים שקל על חמישית אבטיח זה הגזמה ממש אבל מה נעשה ישראל פה
אנונימית
בלי קשר מינימום טיפ זה 10 אחוז נתת לו 6 שקלים זה בסדר גמור
כל פעם שאני הולכת למסעדה אני משאירה טיפ נדיב מאוד אבל יש את האלה החוצפנים שמבקשים עוד

נגיד אני נותנת לו 30 שקל והוא בא לבקש עוד אז זה לא נורמלי
אבל נגיד משאירים לך חמש שקל את יכולה לשאול מה היתה הבעיה שלא נתנו לך יותר
אנונימית