7 תשובות
אז אולי צריך להחליף את השעון. אולי אם זה בטלפון אז להחלףי לשעון אמיתי
אם זאת הרגשה שמלווה אותך הרבה זמן, אז ממליצה לך לעשות בדיקת דם כדי לבדוק שאת לא אנמית
^
גם אפשרי. אני אנמית ורק לאחר טיפול שעוברת עכשיו התחלתי לתעורר בסבבה
כנ"ל
שואל השאלה:
ישנה טוב מספיק שעות לא שומעת את השעון וגם עם שומעת ישר חוזרת לישון ותמיד עייפה
אנונימית
יכול להיות בגלל סיבות שונות.
אולי הסאונג בשעון מעורר לא מאיר אותך, חשוך בחדר בבוקר, לא ישנת טוב אפילו שמספיק שעות, או שעדיין לא מספיק שעות
כי לקום בבוקר זה משימה בלתי אפשרית