6 תשובות
את לא מכירה חברים אנשים כי את חושבת שכולם זבלים,תפתחי קצת
בטוח יש ילדים ספציפיים שנמנעת מלהתחבר אליהם בלי סיבה
תנסי לבדוק אם יש ילדים שהם לבד, או בקבוצות מסויימות שפחות מתחברים אליהם
ולשנות את הגישה לא יזיק, לטובתך
אני חושב שאת צריכה לשנות את איך שאת חושבת על אנשים, נכון שפגשת אנשים לא נעימים אבל לא כולם ככה. תנסי ללכת לעבוד, להתנדב, תנועות נוער וכל מקום שאפשר להכיר בו אנשים/חברים.
ואוו אני ככ מבינה אותך, אני שנה מחפשת חברות שהן לא צובעות או מגעילות או מנתקות איתי קשר בגלל בנים אני מנסה להתחבר לאנשים כדאי לא להיות לבד אבל הרוב נחשים, ואני מסכימה ככ עם מה שאת רושמת, אבל עולם הזה מתוך כול האחוזים הגבוהים של הגועל יש גם אנשים טובים פשוט זה יבוא כשזה יבוא, תמיד אפשר לחפש לחפור זה קשה אבל זה טוב! בתור אחת שאין לה חברות הכי טובות אלא חברות של את יפה היי מה איתך בואי ניפגש וזהו!!
אני ממש מבינה אותך יש מלא בנים ובנות שיתנהגו בצורה מעצבנת וילדותית אבל לא כולם ככה תמיד יש את הילדים הנחמדים בכל מקום + אם את רוצה אנחנו גם יכולות להיות חברות
היי אנונימית
זה שאת משתפת בהרגשה שאי אפשר להיות לבד זמן ארוך,את צודקת לגמרי.

כדאי לתת צ'אנס לאנשים גם אם הם לפעמים לא נחמדים כי אף אחד לא נקי משגיאות ולפעמים כולם מתנהגים לא יפה.
מספיק בכל חברה שיהיה חבר אחד או שניים טובים באמת כדי שתחושת הבדידות תעלם לגמרי.

זכרי שכל אחד מהילדים סביבך רוצה גם הוא שיהיו לו או לה חברים טובים.

האם יש אפשרות להיכנס למקומות חדשים עם אנשים חדשים כמו חוגים, ספורט, תנועות נוער?
במקומות חדשים הכל פתוח גם מצדך וגם מצד הילדים סביבך.

תני לעצמך ואחרים סיכוי, וגם זמן, בטוח שתסתדרי

בהצלחה