7 תשובות
מחמיאים לכם אז תגידו תודה וסתמו
הוא צודק. שונא שעושים את זה
אנונימי
אני אישית לא עושה את זה אבל זאת מחמאה, זה כמו שאתם תלכו לבת ותגידו לה שהיא ממש יפה, זה אמור לשמח בעיקרון
מה הבעיה להחמיא אחשלי
מה הצרות עין הזאת? כי אף פעם לא החמיאו לך
אנונימי
חחח מחמאה ( אני אישית לא עשיתי את זה בחיים זה נשמע מטורף)