7 תשובות
וואי אין לי שמץ אבל זה כל דקה שאלה
מתנשאים
סתם מנסים להראות שהם חכמים
כי זו קטגוריה טובה שצריכה לקבל יותר הערכה לפי דעתי
אנונימית
אנונימי משועמם. האמת מצחיק לראות חלק מהפוצים פה שחושבים שהם מנהלים דיון אינטלקטואלי ברמה הגבוהה ביותר, תן להם להמשיך.
מה הכוונה?^
אנונימית
^חלק מהמשתמשים בקטגוריה מנסים (ללא הצלחה רבה) לכתוב בצורה "גבוהה" כביכול ושואלים שאלות דביליות שאין לאן לחתור בעזרתן
באותו הנושא: