4 תשובות
לא
הרגע עשיתי סאת
אני במוזיקה חחח
כן, פעם הייתי מגיב הרבה בפילוסופיה. אנשים לא מודעים לזה, אבל לפני שנתיים בערך, הייתה פה חבורה ממש פורה של כמה בני נוער, שהיו דנים כל הזמן בפילוסופיה באתר, וחלק מהם היו ממש על רמה. אני נטשתי, גם הם נטשו. ולאלה שזוכרים: רק אומר "אורות מאופל".
אנונימי
באותו הנושא: