7 תשובות
^היא לא צריכה להתבייש בזה שהיא יצאה בשאלה, להפך, אני ממש גאה בזה ומי שיש לו בעייה שיטפל בעצמו.
לכן אמרתי שהיא לא צריכה לספור את אף אחד חח
אה חשבתי לספר חח סליחה
לא רק שלא הייתה תמיכה,גם מהר מאוד מצאתי את עצמי מחוץ לבית מוזמנ/ת לבוא לפרטי ,אספר לך הכל
על תספרי אף אחד
להיות אתה
אנונימי
פשוט תעשי מה שבראש שלך בלי לתת דין וחשבון לאף אחד
באותו הנושא: