7 תשובות
אני גרה בצפון ושתדעו שיהיה בצפון יותר קשה מבחינת הקרקע כי בעזה הכל חול ופה הכל אדמה ועצים
פשוט לדעתי חבל על החיילים שלנו כבר נפלו מעל 600 חיילים
^לביבי זה לא אכפת
יהיה טוב בעזרת ה
^^ לא יודעת לא מתערבת בזה פשוט כאן בצפון אנחנו כן רוצים מצד אחד שנסיים עם זה כבר ומצד שני כואב לנו על החיילים
אנחנו נכנסנו לשם פעמיים וגם אם ניכנס שוב אז זה לא יהיה מסובך
לבנון לא יותר מסובכת וקשה ההפך הוא הנכון
באותו הנושא: